La nostra missió és posar la cultura a l’abast de tothom com a motor del desenvolupament individual i social. A llarg de gairebé 40 anys, hem ampliat la nostra activitat a la gestió de prop de 30 llibreries i botigues de museus i institucions culturals, conjugant la nostra tradició llibretera a una oferta d’objectes culturals basada en dissenys propis per a cada botiga segons les últimes tendències.” Amb aquest criteri precisem incorporar per a les nostres oficines centrals amb seu a la ciutat de Barcelona un/a:
RESPONSABLE DE MÀRQUETING i COMUNICACIÓ
Seleccionem:
A una persona amb una clara orientació a la gestió i al creixement del seu equip humà; apassionat/da de la comunicació interna, externa i corporativa de l’organització i un/a professional amb una experiència contrastada en la direcció i implementació de projectes de màrqueting (digital i offline), e-commerce i Marketplace aplicats al món cultural en general.
Funcions:
Reportant el Comitè de Direcció de l’Organització i en col·laboració amb tots els seus departaments, et responsabilitzaràs entre altres funcions de:
1/Gestió del Departament:
Crear, planificar i gestionar el vostre pressupost; d’analitzar-ne les accions; d’avaluar i controlar els seus resultats i finalment de dirigir i liderar el teu equip humà.
2/Comunicació interna i externa:
Dissenyar el pla de MKT de l’Organització, dels seus objectius i seguiment de les accions i els resultats.
3/Gestió estratègica de la comunicació corporativa:
Posicionament i millora de la imatge i cultura corporativa al sector, desenvolupament de noves oportunitats comunicatives en el context empresarial local, regional i nacional.
4/ Màrqueting Digital i e-commerce:
Desenvolupament estratègic i manteniment de nous actius digitals, detecció de noves oportunitats de negoci i fidelització dels clients.
5/Màrqueting offline (retail):
Balissatges, cartelleria als punts de venda, disseny de les campanyes temporals per punt de venda, definició d’un nou programa de fidelització, anàlisi de clients (CRM) i maximitzant el “consumer journey” en entorns físics com a digitals.
Requeriments:
Pensem en un jove professional amb experiència al voltant dels 7 – 10 anys en funcions similars en departaments de Màrqueting i Comunicació com a Responsable de Departament o similar, preferiblement en el sector cultural i/o retail.
Es requereix una formació a nivell de Grau en Periodisme, Comunicació, ADE o similar, valorant-se amb un Màster en Màrqueting i amb excel·lents coneixements del món del MKT digital. Busquem una bona persona, amb afinitat i sensibilitat per la cultura; autònoma i resolutiva, amb capacitat de lideratge de persones i orientada al treball transversal i en equip; analítica, organitzada, planificada i amb una excel·lent visió del Màrqueting i Comunicació aplicada al negoci.
Un excel·lent nivell de la llengua catalana (idealment nadiu) així com un bon nivell de la llengua anglesa (mínim B2) són imprescindibles. És fonamental disposar de nivell avançat de MS Office (Excel i PowerPoint) i coneixements de l’ERP SAP.
Oferim:
Una posició de lideratge d’un departament clau en un entorn cultural estimulant dins d’una sòlida Organització.
El paquet retributiu serà negociat individualment en funció de les qualitats i experiència aportades.
Dins la política d’integració social, el nostre client aplica el principi d’igualtat i no discriminació, inclosa la de la discapacitat.
Garantirem l’absoluta confidencialitat en aquest procés de Selecció.
Interessats/des enviar CV + foto recent via mail al: asinta@asinta.es indicant la referència: 11.381