Qui som

En Asinta, som una consultoria de Recursos Humans dedicada a potenciar el rendiment empresarial a través de les persones.
Fusionem la professionalitat de les multinacionals amb la proximitat d’una firma nacional, oferint solucions a mida per a pimes, recolzades per la nostra experiència sectorial i mestratge personal.

Consultoria de Recursos Humans

0

Som referents en reclutament i selecció, proporcionant solucions globals a necessitats locals

0

Hem gestionat més de 500 processos de consultoria i selecció de RRHH per a comandaments intermedis i alta direcció

0

col·laborem amb 11 països, connectant talent i empreses

0

ajudem les empreses a construir equips capaços dassolir lèxit empresarial

Els nostres serveis professionals

Orientats a l’èxit dels recursos humans
Descripción de la imagen

Desenvolupament personal i empresarial a través del coaching

Orientació professional de persones i empreses, impulsant-ne el desenvolupament integral

Descripción de la imagen

Reclutament i selecció de personal qualificat

Identifiquem i atraiem talent per potenciar el teu equip

Descripción de la imagen

Anàlisi del clima laboral

Realitzem avaluacions exhaustives del clima laboral a empreses

Descripción de la imagen

Avaluació del lideratge empresarial

Amb les avaluacions, definim rols i polítiques retributives per optimitzar la teva organització

Descripción de la imagen

Assessoria integral en outplacement

Especialitzats en l’outplacement per a persones i equips empresarials

Descripción de la imagen

Reclutament i selecció de personal qualificat

Selecció de personal professional de qualitat avalat per la nostra consultoria

Benvinguts a Asinta Consultores, on els desafiaments professionals es transformen en oportunitats laborals

Joan Albert Mercader Carbó
CEO ASINTA CONSULTORES

Selecció amb rigor i qualitat

Darreres ofertes laborals

Important institució cultural catalana amb la voluntat de servir a la societat i la cultura, precisa per a la seva Editorial amb seu a la ciutat de Barcelona una / un:

SECRETÀRIA /I de DIRECCIÓ

Sector Editorial

Veure més

Family Office nacional en pleno proceso de Asset Allocation con inversiones patrimoniales en varios sectores: real estate, alimentación, sanidad, inversiones alternativas y con colaboraciones en el tercer sector (fundaciones). Debido al crecimiento en nuestras inversiones, precisamos incorporar para nuestras oficinas centrales ubicadas en la ciudad de Barcelona, un/a:

CONTROLLER (Ref. 11.408)

Analista de Inversiones

Control de Gestión de Participadas

Veure més

Clients

Confiança i professionalitat

Contacta

Consulteu-nos sense compromís, us assessorarem professionalment.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.